24 sie 2012

Stokrotki / Daisies


Moje nowiny dziś to takie trochę starzyny, czyli jak często u mnie bywa, nowa wersja starej pracy. 
Tym razem przerobiłam wzór lawendowy, który pokazałam tu , na stokrotkowy. Jak zwykle pytam, która wersja wam się podoba bardziej? Jestem bardzo ciekawa :)





Na tej pracy widać, jak obecność innych kolorów wplywa na nasz odbiór barwy. Biały w koronce i w sercu to ta sama nitka, a wygląda zupełnie inaczej. To "oczywista oczywistość",  ale mimo tego niespodzianka w trakcie pracy.

Pozdrawiam wszystkich gości  i życzę miłego ostatniego :( weekendu wakacji. 


My new item, new version of old pattern . I am curious which version do you like?  
White looks different in the heart wreth and in the lace, but it is the same yarn. It often surprises me, how colours may differ depending on the background.
I wonder which version do you prefer?

9 komentarze:

Dziabka pisze...

Niby prosty haft, a jaki wdzięczny :) Oba mi się podobają, ale stokrotkowy weselszy.

Bellis pisze...

Jak Ty to robisz, że Twoje prace są takie eleganckie? Niby zwykły woreczek, a taki uroczy! Wersja stokrotkowa dorównuje lawendowej, nie jestem w stanie wybrać ulubionej :)

Qra Domowa pisze...

ojej jaki trudny wybór:))))))))piękne stokrotki!!!! cudne:)))

Anonimowy pisze...

przesliczne ;) te stokroteczki sa takie delikatne

ABily pisze...

sliczne wyszły stokrotki:)ale chyba bardziej podoba mi się lawenda:)

Agniesz pisze...

śliczne stokrotki. jednak bardzo trudno wybrać, który wzór ładniejszy. :)

Iza Bela Stitches pisze...

No i jak widać, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Milo, że obie wersje mają swoje amatorki :)
Dziękuję i pozdrawiam, Iza.

LUNA pisze...

Prosta i piekna , bije brawo !

Ewelina pisze...

zainspirowana Twoim lnianym sercem sama chciałabym takie delikatne wykonać,czy mogę prosić o schemat na serduszko ze stokrotek?
będę wdzięczna:)

http://decoupageico.blogspot.com/

mój mail e.kolobius@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com