10 sty 2016

Świąteczny elfik "na bogato".


Rok bez elfików w nowej wersji jest rokiem straconym :)
















*****************************************************************************

Co roku haftuję w nowej wersji urocze elfiki Lucie Heaton . W tym sezonie wypróbowałam jak wyjdą na złotym Belfaśce. To znaczy, na  lnie Belfast z dodatkiem złotej nitki. Ładnie wyszły :)
Mam jednak  przemyślenia, że do tej tkaniny najlepiej nadają się wzory bardziej kryjące tło, bardziej zwarte. Mój chudziutki elfik  z nóżkami jak patyczki  jest dość dobrze widoczny, ale trzeba uważać z wyborem wzorów, bo zloty Belfast ma tej błyszczącej nitki bardzo dużo i całkiem mocno się ona mieni. Może odwracać uwagę przy zbyt delikatnych wzorach, a przy haftowaniu w sztucznym świetle wręcz oślepia ;) Firma Zweigart nie pożałowała tego złota!

Jak zwykle e elfikami, zmodyfikowałam kolory.  W sukience i różdżce oprócz muliny użyłam specjalnej metalizowanej, czarno złotej nitki Madeiry.  Ładnie pasuje :) Nitkę tę kupiłam w HobbyStudio, ale dość dawno. Widać ją tych zdjęciach:




Z tym małym projektem kolejny rodzaj Belfastu mam  przetestowany :)

Pozdrawiam, Iza.

15 komentarze:

marrika91 pisze...

Piękny elfik

Kate pisze...

It's beautiful!!
I love Lucie Heaton's fairies and enjoy stitching them.

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję!
Thank you Kate! Yes, these fairies are lovely!

Anko pisze...

Elfik uroczy, pozdrawiam.

piegucha pisze...

Uwielbiam te elfiki! Juz nie moge sie doczekac, jak wreszcie bede mogla moj kalendarz z nimi wieszac na scianie!

Chenia pisze...

Uwielbiam Twoje miniaturki :)

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję! Kuszą mnie większe formy, już drugi rok mnie kuszą :) Może w końcu ulegnę?

Magda z mniej słów pisze...

pięknie, bogato i świątecznie!

violka pisze...

Zgrabniutkie serduszko :) I elfik delikatniutki, ale mimo to dobrze widoczny.

kal32 pisze...

O jaki cudny elfik ! Piękni się prezentuje na tym serduszku :)

Edyta Godzic pisze...

Śliczne serducho !

Iza Bela Stitches pisze...

Dziękuję bardzo Wam wszystkim! :)

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Też lubię te elfiki. Ślicznie wyglądają na błyszczącym Belfaście.

Ele pisze...

Oh what a lovely heart and such a cute angel!

Gabriele from Bavaria :)

chwilotrwaj pisze...

Elfiki moja największa miłość

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com